dilluns, 7 d’octubre del 2013

D de 500

Com qui no vol la cosa he arribat a l'entrada 500 del bloc. Miro enrere, veig que ja han passat més de quatre anys i que hi he deixat una mica de tot. Vaig començar molt cenyit a les meves lectures i m'he anat obrint a d'altres àmbits que m'ha vingut de gust compartir. Em sorprenc d'haver assolit una modesta continuïtat, d'anar trobant idees i reflexions a les que seguir posant paraules, d'haver trobat persones que m'han fet arribar comentaris encoratjadors, espurnes d'alguna cosa que arriba. 
Com tantes coses a la vida, és situar-te en un camí i començar a caminar; anar endavant. Tant de bo no ens aturem i trobem la manera de continuar. De moment, celebrar la petita fita que l'entrada d'avui suposa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada